Tuesday, January 13, 2009

-pembuka bicara-

buat semua...
pertama sekali aku mmg akui aku xpandai dgn blog2 ni...aku buat atau create demi seorang kawan...
mungkin dgn cara ini sajer aku dpt berhubung dgnnya...sedih sekali bila memikirkannya..
tapi apa kan daya untuk aku menghalangnya...

alang2 dah ader blog nieh aku akan buat yang terbaik...hahahaha...so ini semua khas untuk kipas2 susah mati sIde wInder...al maklumlah semua tau aku mmg "cool" n "femes"...so selamat datang aku ucapkan kepada semua ke dunia "sIde wInder"

3 comments:

  1. hi side.


    =)


    aku ok2 la side.


    ko pe cite?


    sihat?


    mirc pun sihat?


    ahakz.


    aku pun tak tahu la side.


    kali ni aku tul2 dah tak on aibob kot.


    aku pun skrg da ok.


    menjalani hati2 seperti biasa.(touching la plak =D )


    ko ngan DIA ok tak?


    mesti nga happy kan.


    so how?


    da ade pa pe ke?


    leh makan nasik myk nnt.


    =)


    ok.


    pa pe t sll keep in touch k.


    =)


    take care.

    ReplyDelete
  2. ala side.


    aku pun baru n tak tahu pun sal blog neh sgt.


    ahakz.


    go side.


    o.ade hati ko nak bahan aku kat dunia nyata ek.



    cm tak adil je yg da knl aku yg pemes neh kan.


    so faham2 je la


    ahakz.


    =)

    ReplyDelete